مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 05:052021-01-27سياسي

99 درصد آسیب های اجتماعی ناشی از «فقر و بیکاری» است


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: 99 درصد آسیب های اجتماعی ناشی از فقر و بیکاری بوده و بیکاری و وضعیت معیشت منشأ همه مشکلات آسیب های اجتماعی است که در مجلس یازدهم همگام با دولت کنونی و دولت آینده بر آنیم که برای مشکلات حوزه آسیب های اجتماعی کاری بتوانیم کنیم.

- ایسنا/همدان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: 99 درصد آسیب های اجتماعی ناشی از فقر و بیکاری بوده و بیکاری و وضعیت معیشت منشأ همه مشکلات آسیب های اجتماعی است که در مجلس یازدهم همگام با دولت کنونی و دولت آینده بر آنیم که برای مشکلات حوزه آسیب های اجتماعی کاری بتوانیم کنیم.

کیومرث سرمدی واله شامگاه گذشته سه شنبه 7 بهمن ماه در جمع خبرنگاران و فعالان حوزه فضای مجازی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نسبت به پنج آسیب اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی و فقر تأکید مؤکدی داشته اند و قطعاً از کودک آزاری گرفته تا طلاق و خودکشی به مسائل زیرساخت فرهنگی ارتباط دارد و گناه این آسیب های اجتماعی به گردن دو گروه رانت خوارن و کسانی که عامدانه کوتاهی کردند، است.

وی در رابطه با افزایش وام ازدواج نیز مطرح کرد: در کمیسیون اجتماعی در رابطه با افزایش وام ازدواج و بازه زمانی بازپرداخت این وام از هفت سال به 10 سال اقدام شد چراکه پرداخت وام 50 میلیون تومانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد آسیب های اجتماعی ناشی از «فقر و بیکاری» است

99 درصد آسیب های اجتماعی ناشی از «فقر و بیکاری» است