مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 05:052021-01-27سياسي

سقوط محبوبیت روحانی به زیر 7 درصد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن رسولی در واکنش به اظهارات اخیر محمود واعظی گفت: آقای واعظی در سیاست خارجی تخصص دارند، اما در عرصه سیاست داخلی فاقد پیشینه عمیق، - سخنگوی ستاد عارف گفت: رییس دفتر روحانی، دانش کافی در سیاست داخلی ندارد و محبوبیت روحانی به کمتر از 7 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن رسولی در واکنش به اظهارات اخیر محمود واعظی گفت: آقای واعظی در سیاست خارجی تخصص دارند، اما در عرصه سیاست داخلی فاقد پیشینه عمیق، اطلاعات و دانش کافی هستند.

وی اظهار کرد: نوع اظهارنظرات ایشان از ابتدای تصدی ریاست دفتر آقای رییس جمهور در حوزه سیاست داخلی، به دلیل عمیق نبودن مبانی و پشتوانه های عینی و دقیق این موضع گیری ها نتیجه ای جز کاهش محبوبیت آقای دکتر روحانی نداشته است.

رسولی افزود: آقای روحانی که در سال 96 بر اساس نظرسنجی ها مورد حمایت 76 درصد مصاحبه شوندگان بود، امروز به کمتر از 7 درصد تنزل پیدا کرده است.

وی یادآور شد: برداشت من این است که حضور افرادی مثل آقای دکتر واعظی و همفکران شان در دولت و نوع برخوردی که با افکار عمومی و به ویژه با سازمان و بدنه رأی آقای دکتر روحانی در هر دو مرحله انتخابات داشته اند در کسب این موفقیت منفی موقعیت و نقش بی نظیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط محبوبیت روحانی به زیر 7 درصد

سقوط محبوبیت روحانی به زیر 7 درصد