مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-27ورزشي

رییس هیات استان: اشتباهات فردی زیادی داشتیم


تیم بعثت کرمانشاه در اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت های گروه الف لیگ دسته اول والیبال - سری B - بازی را با نتیجه 3 بر 2 به تیم سپهر قزوین واگذار کرد.

- ایسنا/کرمانشاه تیم بعثت کرمانشاه در اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت های گروه "الف" لیگ دسته اول والیبال - سری B - بازی را با نتیجه 3 بر 2 به تیم سپهر قزوین واگذار کرد.

این رقابت ها از روز گذشته(هفتم بهمن) با حضور هشت تیم قزوین جوان، پرواز تبریز، فود فود مشهد، شهرداری محمدیار، انقلاب قم، نیروی زمینی تهران، بعثت کرمانشاه و سپهر قزوین به میزبانی کرمانشاه آغاز شد و تیم بعثت کرمانشاه در اولین دیدار خود نتیجه را واگذار کرد.

فرهمند سال افزون رییس هیات والیبال استان کرمانشاه پس از پایان این دیدار که در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بازی را خوب شروع نکردیم و همین باعث شد تا در ست اول و دوم نتیجه را واگذار کنیم.

وی گفت: در ست سوم تا حدودی توانستیم بازی را بدست بگیریم و در این ست و ست چهارم پیروز میدان بودیم، اما در نهایت ست پنجم را واگذار کردیم تا این دیدار به نفع تیم قزوینی به پایان برسد.

سال افزون افزود: اکثر بازیکنان تیم بعثت کرمانشاه در این دیدار را بازیکنان جوانی تشکیل می دادند که برای اولین بار بود در یک دیدار رسمی حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات استان: اشتباهات فردی زیادی داشتیم

رییس هیات استان: اشتباهات فردی زیادی داشتیم