مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-27سياسي

مهمترین راهبرد مقابله با جنگ روانی اطلاع رسانی شفاف مسئولان است


سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: مهمترین راهبرد مقابله با جنگ روانی اطلاع رسانی شفاف و گزارش عملکرد صریح نظام توسط مسئولان است.

- ایسنا/ایلام سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: مهمترین راهبرد مقابله با جنگ روانی اطلاع رسانی شفاف و گزارش عملکرد صریح نظام توسط مسئولان است.

آیت قیصربیگی از تشکیل تیم واکنش سریع سایبری در زیر مجموعه قرارگاه پدافند سایبری خبر داد و گفت: این تیم که متشکل از افراد متخصص در حوزه سایبری استان هستند برای ورود و بازدید از مراکز حساس سایبری استان و پاسخ به موقع به هرگونه تهدید سایبری استان تشکیل شد.

وی پدافند سایبری را از قدرتمند ترین راهبردهای نظام برای مقابله با تهدیدات دشمن عنوان کرد و گفت: امروز از آنجا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از چنان قدرت و توانمندی برخوردار است که دشمن جرات رویارویی با آن را ندارد، از این رو آنها تلاش دارند با روش های مذبوحانه نقشه های شوم خود را اجرایی کنند که در این میان نقش پدافند غیرعامل برای پیش بینی و پیشگیری از این تهدیدات بسیار حائز اهمیت است.

قیصربیگی جنگ روانی را یکی از ابزارهای دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه خواند و گفت: در این شرایط که کشور درگیر جنگ اقتصادی و روانی با دشمن است مهمترین راهبرد ما نیز برای ناامید ساختن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین راهبرد مقابله با جنگ روانی اطلاع رسانی شفاف مسئولان است

مهمترین راهبرد مقابله با جنگ روانی اطلاع رسانی شفاف مسئولان است