مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 04:152021-01-27سياسي

آموزش مفاهیم دینی و انقلابی به نسل جوان مهمترین گام در پیشگیری از نفوذ دشمنان است


جانشین قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) گفت: آموزش مفاهیم دینی و انقلابی به نسل جوان مهمترین گام در پیشگیری از نفوذ دشمنان است.

- ایسنا/لرستان جانشین قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) گفت: آموزش مفاهیم دینی و انقلابی به نسل جوان مهمترین گام در پیشگیری از نفوذ دشمنان است.

مسعود کریمی فرد در حاشیه بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی در لرستان که هفتم بهمن ماه برگزار شد، با اشاره به خدمات کم نظیر علامه مصباح یزدی به انقلاب و تبیین مسیر و نقشه راه انقلاب و همچنین صرف دهه های ارزشمند عمر خود برای تقویت مبانی علمی و عملی دانشجویان و طلاب، اظهار کرد: امیدوراریم مسئولان و آحاد مختلف ادامه دهنده راه این علامه بزرگوار باشند و جامعه را در جهت تحقق اهداف بلند خصوصاً گام دوم انقلاب یاری دهند.

وی با بیان اینکه آموزش مفاهیم دینی و انقلابی به نسل جوان مهمترین گام در پیشگیری از نفوذ دشمنان است، افزود: ما وظیفه داریم که با حمایت ها و پشتیبانی های مادی و معنوی در جهت رشد و بالندگی نظام قدم برداریم.

جانشین قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) بیان کرد: امید است مسئولان، قشر نخبه، طلاب، دانشجویان و آحاد مردم مطالبه گر لرستان تلاش کنند نقش و وظیفه دینی و انقلابی خود را به نحو احسن انجام دهند چراکه هر کدام از ما نسبت به راه انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مفاهیم دینی و انقلابی به نسل جوان مهمترین گام در پیشگیری از نفوذ دشمنان است

آموزش مفاهیم دینی و انقلابی به نسل جوان مهمترین گام در پیشگیری از نفوذ دشمنان است