مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 03:052021-01-26فرهنگي

داوری فیلم اولی ها در همه رشته ها ادامه داشته باشد/ تنفس سخت سینما


مقصود جباری تهیه کننده فیلم سینمایی «زد و بند» از آثار متقاضی رقابت در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر، ضمن اشاره به شرایط دشوار فیلمسازی در سایه کرونا از لزوم حمایت جشنواره از فیلم اولی ها گفت.

- مقصود جباری تهیه کننده فیلم سینمایی زد و بند از آثار متقاضی رقابت در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر، ضمن اشاره به شرایط دشوار فیلمسازی در سایه کرونا از لزوم حمایت جشنواره از فیلم اولی ها گفت.

مقصود جباری تهیه کننده سینما که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی زد و بند به کارگردانی داود نوروزی حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: زد و بند اولین کار بلند سینمایی داود نوروزی است که در گونه اجتماعی ساخته شده و برشی از مسائل اجتماعی را به تصویر می کشد، این فیلم مانند تمام پروژه های فیلم اول، فراز و نشیب هایی داشته است که خوشبختانه آن را پشت سر گذاشته ایم.

این تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه مانند همه سینما، جشنواره فیلم فجر نیز دچار آسیب شده است، بیان کرد: سینما در حال حاضر به سختی نفس می کشد و یک ماسک خیلی بزرگی روی صورت سینما زده شده است که در کنار آن جشنواره فیلم فجر نیز به اندازه همین محدودیت برگزار می شود و با چنین محدودیت هایی ما نمی توانیم توقع چندانی از سینما داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری فیلم اولی ها در همه رشته ها ادامه داشته باشد/ تنفس سخت سینما

داوری فیلم اولی ها در همه رشته ها ادامه داشته باشد/ تنفس سخت سینما