مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 03:052021-01-26اجتماعي

هوشمندسازی400 مدرسه در چهارمحال و بختیاری تا پایان سال


مدیرکل آموزش و پرورش و چهارمحال و بختیاری از هوشمندسازی 400 مدرسه در چهارمحال و بختیاری تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: 97 میلیارد تومان برای تکمیل مدارس نیمه تمام در استان اختصاص یافته و همچنین مجوز کلنگ زنی احداث چند فضای آموزشی دولتی در استان گرفته شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش و چهارمحال و بختیاری از هوشمندسازی 400 مدرسه در چهارمحال و بختیاری تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: 97 میلیارد تومان برای تکمیل مدارس نیمه تمام در استان اختصاص یافته و همچنین مجوز کلنگ زنی احداث چند فضای آموزشی دولتی در استان گرفته شده است.

فرحناز قائدامینی در گفت وگو با ایسنا در خصوص کمبود فضاهای آموزشی در برخی مناطق و وجود برخی فضاهای آموزشی مازاد در مناطق دیگر چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: عمدتا فضاهای آموزشی مازاد، در مناطق روستایی قرار دارند، در گذشته فضاهای آموزشی در این روستاها احداث شد اما به دلایلی همچون مهاجرت روستاییان به شهرها، اکنون این فضاها مورد استفاده قرار نمی گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش و چهارمحال و بختیاری ادامه داد: معمولا فضاهای آموزشی احداث شده در مناطق روستایی به صورت خیری است و خیرین اصرار دارند این فضاها را در منطقه خاص احداث کنند، در صورتی که در بسیتریاز مناژق کمبود فضای آموزشی وجود ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی400 مدرسه در چهارمحال و بختیاری تا پایان سال

هوشمندسازی400 مدرسه در چهارمحال و بختیاری تا پایان سال