مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 02:402021-01-26بين الملل

اکثریت جمهوریخواهان سنا با غیرقانونی بودن استیضاح ترامپ موافقند


حمایت اکثریت چشمگیری از جمهوریخواهان سنا از یک تلاش نافرجام برای متوقف ساختن فرآیند استیضاح «دونالد ترامپ» به خوبی نشان می دهد که ترامپ به جرم تحریک و تهییج شورش در کنگره محکوم نخواهد شد.

- حمایت اکثریت چشمگیری از جمهوریخواهان سنا از یک تلاش نافرجام برای متوقف ساختن فرآیند استیضاح دونالد ترامپ به خوبی نشان می دهد که ترامپ به جرم تحریک و تهییج شورش در کنگره محکوم نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، راند پال سناتور جمهوریخواه آمریکا طرحی را به این مجلس ارائه کرد که این نهاد را به رأی گیری در مورد اینکه آیا استیضاح ترامپ در ماه فوریه ناقض قانون اساسی ایالات متحده است، ملزم می کرد.

چهل و پنج سناتور از مجموع پنجاه جمهوریخواه سنا در نمایشی از اتحاد که به گفته برخی نشانه ای روشن از عدم محکوم شدن ترامپ به تحریک شورش در کنگره است، از این طرح به منظور متوقف ساختن فرآیند استیضاح ترامپ حمایت کردند.

در مقابل، سنای تحت کنترل دموکراتها در نهایت با 55 رأی در برابر 45 رأی مانع از تصویب این طرح شدند / در این میان، تنها پنج سناتور جمهوریخواه در عدم رأی مثبت به این طرح به دموکراتها پیوستند که در مقایسه با لزوم 17 رأی مورد نیاز جمهوریخواهان برای محکوم کردن ترامپ بسیار کمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثریت جمهوریخواهان سنا با غیرقانونی بودن استیضاح ترامپ موافقند

اکثریت جمهوریخواهان سنا با غیرقانونی بودن استیضاح ترامپ موافقند