مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 02:352021-01-26اقتصادي

فناوری هایی که پازل اقتصاد کشور را تکمیل می کنند/ رقابت «نانو» و «بیو» با فروش نفت


فعالان حوزه فناوری معتقدند در برخی از شاخه های فناوری توانسته ایم سهم بسزایی در بازارهای کشور ایفا کنیم و پیشرفت در این حوزه ها رسیدن به اهداف اقتصاد دانش بنیان را نزدیک تر از قبل کرده است.

- نیز همواره به تحقق اقتصاد دانش بنیان و در ادامه این زنجیره، جهش تولید و شکوفایی دانش بنیان ها تاکید زیادی دارند.

از این رو بی شک جاری شدن خون تازه در رگ های صنعت کشور در گروی رشد و توسعه شرکتهای دانش بنیان در حوزه های مختلف فناوری است.

ورود فناوری در حوزه های مختلف صنعت در کشور ما شاید آنچنان سبقه طولانی ندارد اما شتاب آن در برخی حوزه ها چشمگیر و تحول بخش بوده است.

از همین رو این موضوع را در قالب گزارشی بررسی کردیم تا دریابیم فناوری های نوظهور امروزه چقدر توانایی ورود به اقتصاد کشور را دارند و اقتصاد چقدر و تا کجا می تواند متأثر از تکنولوژی باشد.

بر این سراغ مسئولان ستادهای مهم فناوری رفتیم تا به واکاوی جایگاه و نقش فناوری های نانو، بایو، سلول بنیادی، حمل و نقل پیشرفته، گیاهان دارویی و علوم شناختی در اقتصاد کشور بپردازیم.

تولید ثروت با فناوری نانو و تأثیر گذاری در اقتصاد کشور دکتر علی محمد سلطانی، مدیر گروه سیاستگذاری و ارزیابی ستاد توسعه فناوری نانو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اهداف شکل گیری ستاد توسعه فناوری نانو، تأثیر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری هایی که پازل اقتصاد کشور را تکمیل می کنند/ رقابت «نانو» و «بیو» با فروش نفت

فناوری هایی که پازل اقتصاد کشور را تکمیل می کنند/ رقابت «نانو» و «بیو» با فروش نفت