مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 00:552021-01-26ورزشي

کمرانی: امیدوارم خدابنده از فرصت دعوت به اردوی تیم ملی استفاده کند


سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان پس از دعوت اکرم خدابنده به اردوی تیم ملی گفت: او تجربه بالایی دارد و دوست داشتیم بار دیگر این فرصت را پیدا کند که خودش را محک بزند.

- سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان پس از دعوت اکرم خدابنده به اردوی تیم ملی گفت: او تجربه بالایی دارد و دوست داشتیم بار دیگر این فرصت را پیدا کند که خودش را محک بزند.

مهرو کمرانی در گفتگو با ایسنا، درباره دعوت از اکرم خدابنده و ملیکا میرحسینی به اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان و اینکه آیا این دعوت حاکی از احتمال اعزام نماینده سنگین وزن به رقابت های کسب سهمیه المپیک است یا خیر، اظهار کرد: ما در اوزان 2 و 4 پنجاه پنجاه هستیم و هنوز برای اعزام یکی از این دو وزن به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

هدفمان این بود که یک ماه پیش در وزن 4 نیز نفرات شایسته را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم اما این موضوع به بعد از رقابت های لیگ موکول شد تا وضعیت نفرات مدنظرمان را مورد ارزیابی قرار دهیم.

در مجموع می خواهیم بر روی وزن 4 المپیک نظر کوچکی داشته باشیم تا خدایی ناکرده برای اعزام 2 نماینده به رقابت های آسیایی کسب سهمیه المپیک، تکواندوکار شایسته ای از قلم نیفتد.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان، ادامه داد: ملیکا میرحسینی چند سال در اردوی تیم ملی حضور داشته و در برخی رقابت های خارجی نیز مبارزه کرده و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمرانی: امیدوارم خدابنده از فرصت دعوت به اردوی تیم ملی استفاده کند

کمرانی: امیدوارم خدابنده از فرصت دعوت به اردوی تیم ملی استفاده کند