مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 00:002021-01-26بين الملل

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی دستور آماده باش نیروها را صادر می کند


فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه با تکرار یاوه گویی های مقامات اسراییل، نسبت به بازگشت دولت جدید ایالات متحده به توافق هسته ای ایران هشدار داد! - فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه با تکرار یاوه گویی های مقامات اسراییل، نسبت به بازگشت دولت جدید ایالات متحده به توافق هسته ای ایران هشدار داد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، سپهبد آویو کوهاوی فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به دولت جو بایدن رییس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا در مورد پیوستن مجدد واشنگتن به توافق هسته ای 2015 ایران هشدار داد و مدعی شد که به نیروهای تحت امرش دستور داده آمادگی خود را برای اقدام تهاجمی احتمالی علیه ایران در سال آینده افزایش دهند.

کوهاوی در سخنرانی که در انستیتوی مطالعات امنیت ملی ایراد کرد، مدعی شد که بازگشت به برجام، با وجود اعمال برخی تغییرات و حتی تشدید تدابیر سختگیرانه، هم به لحاظ عملیاتی و هم به لحاظ راهبردی نامطلوب و زیانبار است .

وی همچنین ادعا کرد که اجازه دادن به ایران برای پیشبرد برنامه هسته ای یک تهدید غیرقابل قبول است که به اشاعه [تسلیحات] هسته ای در سرتاسر منطقه می انجامد .

این در حالی است که مقامات ایران بارها به صراحت اعلام کرده اند که برنامه هسته ای این کشور صرفاً دارای مقاصد صلح آمیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی دستور آماده باش نیروها را صادر می کند

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی دستور آماده باش نیروها را صادر می کند