مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 23:402021-01-26ورزشي

بردها برای گل محمدی، باخت ها برای رسول پناه


از مصاحبه های سرمربی پرسپولیس در نشست های خبری مشخص است او با تاکتیک خاصی مقصر شکست های تیم را مدیران سابق باشگاه قلمداد می کند و خود را وارث بردها می داند.

- از مصاحبه های سرمربی پرسپولیس در نشست های خبری مشخص است او با تاکتیک خاصی مقصر شکست های تیم را مدیران سابق باشگاه قلمداد می کند و خود را وارث بردها می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران نخستین شکست در لیگ بیستم را برابر آلومینیوم اراک متحمل شد تا شرایطش به مراتب سخت تر بشود.

سرخ های تهرانی که بعد از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، روزهای خوبی را در لیگ سپری نمی کنند، از شش بازی اخیر خود در لیگ فقط 7 امتیاز کسب کرده اند اما جدا از مسائل فنی، پرسپولیس این روزها درگیری حاشیه هایی شده که یحیی گل محمدی، خود برای تیمش ایجاد کرده است.

در فصل نقل وانتقالات پیش فصل، پرسپولیس برخی ستاره های خود را از دست داد که این موضوع این روزها دلیل باخت سرخ ها بیان می شود.

این که جدایی برخی بازیکنان شاکله تیم را تحت تاثیر قرار داده و باعث شده پرسپولیس تغییرات زیادی را تجربه کند، موضوع غیر قابل کتمانی است اما مساله مهم ماجرا این است که با وجود جدایی این بازیکنان، لیست نفرات مورد درخواست گل محمدی از سوی باشگاه به طور کامل جذب شدند تا از نظر بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بردها برای گل محمدی، باخت ها برای رسول پناه

بردها برای گل محمدی، باخت ها برای رسول پناه