مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 21:152021-01-26اجتماعي

احداث غیرقانونی ساختمان های مرتفع بیش از 17 متر در نزدیکی دکل های مخابراتی


مدیر شرکت ارتباطات زیر ساخت استان سمنان از احداث غیرقانونی ساختمان های با ارتفاع بیش از 17 متر در نزدیکی دکل های مخابراتی در برخی شهرستان های استان سمنان انتقاد کرد.

- با وجود ممنوعیت قانونی در برخی شهرهای استان صورت می گیرد: احداث غیرقانونی ساختمان های مرتفع بیش از 17 متر در نزدیکی دکل های مخابراتی ایسنا/سمنان مدیر شرکت ارتباطات زیر ساخت استان سمنان از احداث غیرقانونی ساختمان های با ارتفاع بیش از 17 متر در نزدیکی دکل های مخابراتی در برخی شهرستان های استان سمنان انتقاد کرد.

سیدمحمدرضا سادات حسینی با گلایه از عدم توجه برخی از شهرداری های استان به قوانین اظهار کرد: احداث این ساختمان ها برخلاف قوانین کشور صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی در حوزه ارتباطات، کم توجهی به دستورالعمل هیئت وزیران در خصوص رعایت حریم دکل های مخابراتی و حفظ ارتفاع لازم با این گونه تجهیزات و امکانات است خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ی هیات وزیران ، هر گونه ساختمان سازی با ارتفاع بالاتر از 17 متر در فاصله ی 200 متری دکل های مخابراتی و ارتباطی ممنوع است اما متاسفانه با وجود صراحت قانون،در برخی شهرستان ها این قانون رعایت نمی شود که لازم است اهتمام لازم به این قانون به انجام رسد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث غیرقانونی ساختمان های مرتفع بیش از 17 متر در نزدیکی دکل های مخابراتی

احداث غیرقانونی ساختمان های مرتفع بیش از 17 متر در نزدیکی دکل های مخابراتی