مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 20:152021-01-26سياسي

پرورش نسلی توسط مادران شهید که شهادت را بالاترین سعادت می دانست


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در همایش «اسوه های ماندگار» گفت: مادران شهدا نسلی را پرورش دادند که شهادت را بالاترین سعادت می دانست و برای حفظ ارزش ها تا پای جان ایستاد.

- قم- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در همایش اسوه های ماندگار گفت: مادران شهدا نسلی را پرورش دادند که شهادت را بالاترین سعادت می دانست و برای حفظ ارزش ها تا پای جان ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن هنرمند عصر سه شنبه در همایش اسوه های ماندگار که به مناسبت سالروز وفات ام البنین (س) و تکریم از مادران و همسران شهدا و بانوان شهید و جانباز در مسجد مقدس جمکران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد بر ضرورت تکریم شیر زنانی که در مکتب فاطمی و زینبی درس ولایت مداری، عفاف، ایثار، صبر، ایستادگی را آموختند، تاکید کرد و افزود: مادران شهدا فرهنگ ایثار برگرفته از نهضت عاشورای حسینی را به فرزندانشان منتقل کردند.

وی ادامه داد: مادران شهدا نسلی را پرورش دادند که شهادت را بالاترین سعادت می دانست و برای حفظ ارزش ها تا پای جان ایستاد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان کرد: مادران و همسران شهدا و بانوان جانباز، بعد از گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس همچنان استوار و پا برجا در مسیر شهدا گام برداشته و مروجان واقعی فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش نسلی توسط مادران شهید که شهادت را بالاترین سعادت می دانست

پرورش نسلی توسط مادران شهید که شهادت را بالاترین سعادت می دانست