مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 20:052021-01-26سياسي

انتصاب به خاندان شهدا بالاترین عزت برای هر فردی است


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهدا بخاطر ناموس ، هموطنان و امت اسلام جان بر کف در برابر دشمنان ایستادند گفت: - انتصاب به خاندان شهدا بالاترین عزت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام شکری عصر سه شنبه در همایش اسوه های ایثار مادران و همسران شهدا را زنانی استوار، صبور و جوانمردانه و ادامه دهنده مسیر شهدا دانست و افزود: انتصاب به خاندان شهدا بالاترین عزتی است که خداوند به ایشان عطا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شکری افزود: شما در فراق عزیزانتان سخت ترین سختی ها را تحمل کردید، خداوند و ملائکه بر شما درود می فرستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران با بیان اینکه شهدا بخاطر ناموس خود، هموطنان و امت اسلام جان برکف، در برابر دشمنان ایستادند، افزود: جانبازان نیز این رسالت را دنبال کردند و با بدن های مجروح هنوز هزینه جنگ را می دهند.

وی ادامه داد: وقتی پای اسلام، انقلاب، میهن اسلامی و دفاع از ناموس مطرح بود، انسان های غیرتمند و با ایمان وارد عرصه نبرد حق علیه باطل شدند و در این راه از جان و اعضا و جوارح خویش گذشتند.

وی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی با قدرت و قوت مسیر تعالی و پیشرفت را طی می کند، تصریح کرد: مادران و همسران شهدا در این قدرت و آینده بالنده نظام اسلامی شریک هستند و نامشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب به خاندان شهدا بالاترین عزت برای هر فردی است

انتصاب به خاندان شهدا بالاترین عزت برای هر فردی است