مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 19:452021-01-26بين الملل

سوریه: اشغالگری اسراییل تهدیدی برای امنیت منطقه و صلح جهانی است


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل از شورای امنیت به دلیل بی تفاوتی در قبال تداوم اشغالگری و جرایم جنگی رژیم صهیونیستی در خاک کشورهای عربی انتقاد کرد و گفت تداوم اشغالگری تهدیدی برای امنیت منطقه و صلح جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، معاون وزیر امور خارجه سوریه و نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی در خاک کشورهای عربی ثبات و امنیت منطقه را تهدید می کند.

بشار الجعفری روز سه شنبه  در جلسه شورای امنیت درباره وضعیت غرب آسیا در بیانیه ای گفت: با وجود اینکه بیش از پنج دهه از اشغالگری اسراییل در اراضی عربی می گذرد و این اشغالگری تهدیدی برای ثبات و امنیت منطقه و صلح و امنیت بین المللی است، اما اشغالگری تا به امروز به قوت خود باقی مانده است و این نشانه شکست آشکار شورای امنیت در عمل به مسئولیت خود برای پایان دادن به اشغالگری است که عامل اصلی ادامه تنش و درگیری در منطقه ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه(سانا )، این مقام سوری افزود: پنجاه و چهار سال شورای امنیت از بازخواست کردن مقامات رژیم اشغالگر به جرم ارتکاب اقدامات خصمانه، نقض قانون بین المللی و منشور سازمان ملل و رفتارهای تروریستی و سرکوبگرانه نظام مند در حق شهروندان ساکن سرزمین های عربی اشغالی عاجز بوده است، آن هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه: اشغالگری اسراییل تهدیدی برای امنیت منطقه و صلح جهانی است

سوریه: اشغالگری اسراییل تهدیدی برای امنیت منطقه و صلح جهانی است