مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 19:152021-01-26اجتماعي

همراهی مدیران با عتبات عالیات همراهی از جنس اعتقادات است


استاندار قزوین با بیان اینکه همراهی مدیران با عتبات عالیات همراهی از جنس اعتقادات است، گفت: ارادت و همراهی با عتبات عالیات در قالب هیچ دستور و دستورالعملی نمیگنجد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر هدایت اله جمالی پور روز سه شنبه در دیدار با رییس از رییس و دست اندرکاران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، با باارزش شمردن خدمات این ستاد اظهار کرد: مردم ایران دلبستگی عمیقی به اهل بیت علیهم السلام دارند و آنان را گره گشای حاجات خویش می دانند.

وی افزود: مردم ما با عشق و علاقه وافری که به حضرت سیدالشهدا علیه السلام و حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام دارند با تمام وجود مشتاق خدمت و بازسازی آستان مقدس شهدای کربلا هستند.

استاندار قزوین تأکید کرد: اقداماتی که برای توسعه فرهنگ دینی به ویژه در عتبات عالیات صورت می پذیرد، موجبات خشنودی و رضایت الهی را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت صداوسیما و رسانه برای تبلیغ و تبیین اهمیت عتبات استفاده شود، بیان کرد: نقش حضرت زینب (س) در کربلا به مانند نقش حضرت زهرا در دفاع از ولایت نقشی بی بدیل است و نیاز است این نقش برای مردم بیش از پیش تبیین شود.

جمالی پور در پایان تأکید کرد: جلسات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به منظور هماهنگی های بیشتر و منسجم تر، بصورت منظم و جدی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مدیران با عتبات عالیات همراهی از جنس اعتقادات است

همراهی مدیران با عتبات عالیات همراهی از جنس اعتقادات است