مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 17:352021-01-26سياسي

مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن در رشت برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، گفت: مراسم استانی بزرگداشت یوم الله 12 بهمن با سخنرانی عضو حقوقدان شورای نگهبان در رشت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمی داند، اظهار کرد: برنامه های دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان گیلان با رعایت کامل توصیه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به رژه موتورسواران از فرودگاه سردار جنگل رشت تا گلزار شهدا در صبح یوم الله 12 بهمن، تصریح کرد: مراسم زنگ انقلاب نیز در مدارس منتخب استان به شکل نمادین برگزار و همچنین در شبکه شاد در صبح روز 12 بهمن در لحظه ورود حضرت امام (ره) نواخته خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از به صدا در آمدن ناقوس کلیساها، بوق قطارها و کشتی ها در صبح روز 12 بهمن خبر داد و بیان کرد: در این روز بزرگ و به یادماندنی رژه خودرویی و موتوری، رژه شناورها و قایقرانان، رژه روستاییان با ماشین آلات کشاورزی و رژه سوارکاران عشایر در شهرستان های منتخب برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز رزمایش روشنگری در یوم الله 12 بهمن در 48 نقطه مرکز استان، گفت: اجرای مانور رسانه ای با انتشار همزمان اخبار آغازین روز دهه فجر انقلاب اسلامی در خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان، آغاز به کار ایستگاه رادیو انقلاب در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن در رشت برگزار می شود

مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن در رشت برگزار می شود