مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 17:252021-01-26بين الملل

بورل به مسکو می رود/ مسکو و اتحادیه اروپا درباره برجام رایزنی می کنند


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درحالی قصد دارد چندی دیگر با وزیر خارجه روسیه دیدار کند که بررسی «برجام» و آخرین تحولات منطقه از جمله اوضاع در «قره باغ کوهستانی» از جمله محورهای این مذاکرات خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه روسیه از مذاکرات آتی رییس دستگاه دیپلماسی این کشور با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و رایزنی در امورمختلف از جمله برجام خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه وزارت خارجه روسیه سرگیی لاروف وزیر خارجه روسیه در پنجم فوریه در مسکو میزبان جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

قرار است در این ملاقات مشکلات موجودر مسیر روابط اروپا و روسیه وضعیت، در غرب بالکان، و اخرین تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا مور بحث و گفت گو قرار گیرد.

این دو دیپلمات ارشد همچنین قصد دارند در زمینه برجام، وضعیت قره باغ کوهستانی و موارد امنیتی در اروپا گفت وگو کنند.

وزیر امور خارجه روسیه روز سه شنبه در نشست خبری مشترک با محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران نسبت به بازگشت ایالات متحده به برجام ابراز امیدواری کرد.

لاوروف در بخش مقدماتی سخنان خود با اشاره به مسئله برجام که در گفت وگو با ظریف به آن پرداخته شده، گفت: ما (ایران و روسیه) موضع مشترکی در خصوص برجام داریم و به حفظ کامل این توافق علاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورل به مسکو می رود/ مسکو و اتحادیه اروپا درباره برجام رایزنی می کنند

بورل به مسکو می رود/ مسکو و اتحادیه اروپا درباره برجام رایزنی می کنند