مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 17:002021-01-26اجتماعي

آیین کلنگ زنی ساخت 2 مدرسه خیرساز در بخش سندرک


آیین کلنگ زنی ساخت 2 مدرسه خیرساز و پروژه شصت و دوم شرکت میهن در فضاهای آموزشی و ورزشی بخش سندرک کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، آیین کلنگ زنی دو  مدرسه ابتدایی سه کلاسه گروه تجاری میهن به عنوان بانی خیر در دو روستای شگز و درجگ بخش سندرک برگزار شد.

محمد مرادی معاون نوسازی مدارس هرمزگان گفت: این مدارس در 143 مترمربع احداث خواهد شد که محوطه سازی و سرویس بهداشتی مدارس سهم اعتبارات ملی و مشارکتی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان خواهد بود.

در ادامه علی تاتلاری معاون اجتماعی گروه صنعتی میهن گفت: این مدارس به اسم فرزندان میهن ساخته می شوند و دوست داریم این کودکان در آینده نزدیک در گروه صنعتی میهن به کارگیری و امورات این کارخانجات را اداره کنند.

 وی افزود: گروه صنعتی میهن 60 مدرسه در 8 استان کشور در دست اجرا دارد که پروژه 61 و 62 میهن در بخش سندرک استان هرمزگان ساخته می شوند.

معاون اجتماعی گروه صنعتی میهن ادامه داد: شرکت بستنی میهن، تجهیزات آموزشی کیت آزمایشگاهی میکروسکوپ و لوازم ورزشی را  در اختیار دانش آموزان قرار خواهد داد.

سپس رضا شمس الدینی رییس اداره آموزش و پرورش سندرک در گفت: در 3 سال اخیر 10 مدرسه مشارکتی در بخش سندرک احداث که در این بین سه سالن ورزشی به مقیاس 700 متر مربع دو نمازخانه 6 مورد دیوارکشی و توسعه فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین کلنگ زنی ساخت 2 مدرسه خیرساز در بخش سندرک

آیین کلنگ زنی ساخت 2 مدرسه خیرساز در بخش سندرک