مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 16:452021-01-26ورزشي

بهسازی و زیباسازی اماکن تفریحی و استانداردسازی خدمات گردشگری کیش


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر ضرورت بهسازی و زیباسازی اماکن تفریحی کیش و استانداردسازی خدمات گردشگری برای نوروز 1400 تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، غلامحسین مظفری صبح امروز در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا خدمات گردشگری کیش به سطح استانداردهای بین المللی برسد بر ضرورت بهسازی برخی اماکن تفریحی در سواحل کیش تاکید کرد و گفت: شرکت عمران، آب وخدمات و موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش که زیباسازی فضای شهری و نظارت بر عملکرد کلوپ های تفریحات دریایی را بر عهده دارند باید برای بهینه سازی فضاهای تفریحی درسواحل و همچنین روند ارائه خدمات ایمن و استاندارد به گردشگران برنامه ریزی و سرعت عمل داشته باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ساماندهی فعالیت عکاسان در سواحل کیش خبر داد و افزود: با هدف حفظ زیبایی بصری درنوارساحلی و نظارت بر چگونگی خدمات گردشگری، کیوسک های قابل حمل با طراحی زیبا، هماهنگ و یکسان در نوار ساحلی تعبیه شده و در اختیار عکاسانی که مجوز فعالیت دارند قرار می گیرد.

غلامحسین مظفری همچنین به وضعیت مناسب زیباسازی سواحل در بخش شرقی جزیره اشاره کرد و گفت: اقدامات عمرانی و توسعه ای در شرق و جنوب شرقی کیش فضای مطلوبی را برای تماشای طلوع خورشید فراهم کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و زیباسازی اماکن تفریحی و استانداردسازی خدمات گردشگری کیش

بهسازی و زیباسازی اماکن تفریحی و استانداردسازی خدمات گردشگری کیش