مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-26سياسي

البرز مشکلات ساختاری فراوانی دارد/ برخی امکانات استان در حد یک شهرستان است


نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه این استان مشکلات ساختاری فراوانی دارد، گفت: برخی امکانات البرز در حد یک شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نماینده ولی فقیه در استان البرز به همراه فرمانده انتظامی شهرستان کرج از مناطق محروم حسن آباد بازدید کردند.

طی این بازدید جمعی از اهالی مناطق محروم حسن آباد با آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و با حضور فرمانده انتظامی شهرستان کرج در مسجد امام حسن مجتبی (ع) دیدار و گفتگو کردند.

طی این دیدار که توسط قرارگاه مرکزی جهاد محرومیت زدایی استان البرز برنامه ریزی شده بود، اهالی فرصتی برای بیان دغدغه ها و مطالبات محل حسن آباد پیدا کردند.

در این دیدار اهالی منطقه محروم حسن آباد برقراری امنیت اجتماعی در محله، مبارزه با آسیب ها و معضلات اجتماعی و حل مشکل ساخت مدرسه را خواستار شدند.

آیت الله حسینی همدانی در این جلسه با بیان اینکه امروز توفیقی شد تا خدمت مردم خوب و شریف منطقه حسن آباد برسیم، بیان داشت: پیش ازاین نیز بارها در این منطقه حضور یافته بودم اما امروز منحصراً برای بازدید و شنیدن مشکلات و دغدغه های اهالی این محل آمده ام.

وی با تأکید بر اینکه بنده به عنوان نماینده ولی فقیه در استان مسئولیت اجرایی ندارم، اظهار داشت: مسئولیت بنده این است که صرفاً ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز مشکلات ساختاری فراوانی دارد/ برخی امکانات استان در حد یک شهرستان است

البرز مشکلات ساختاری فراوانی دارد/ برخی امکانات استان در حد یک شهرستان است