مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-26ورزشي

شهرداری شیراز می تواند در لیگ های حرفه ای کشور تیم داری کند


شهرداری شیراز می تواند با توجه به قانون جدید نسبت به تیم داری در میان باشگاه های حرفه ای اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص علت عقب ماندگی استان فارس در لیگ تندرستی ایران نیز متذکر شد: لیگ تندرستی ایران تنها چند روز از آغاز آن گذشته است و استان فارس جایگاه مناسبی نداشته اما این لیگ تا پایان اسفند ماه فرصت داشته و با توجه به ظرفیت استان در حوزه ورزش های همگانی شاهد پیشرفت جایگاه استان در این لیگ خواهیم بود.

گفتنی است در لیگ تندرستی ایران که به صورت کشوری در حال برگزاری است استان فارس جایگاه چهارم کشور را تاکنون از آن خود کرده البته این لیگ که به ورزش های همگانی می پردازد همچنان پایان نیافته و در جریان است.

او در خصوص ورزشگاه میانرود نیز تاکید کرد: ورزشگاه تا پایان دولت به بهره برداری ی خواهد رسید و با توجه به آخرین اقدامات تمامی تجهیزات مورد نیاز فراهم شده و خریداری شده است اما تا به پایان رساندن آن فرصت لازم بود که این فرصت برای نصب و بهره برداری تا پایان دولت دوازدهم فراهم خواهد شد.

حاجی زاده در خصوص پایین بودن سرانه فضای ورزشی در مرکز استان نیز یادآور شد: کلان شهر شیراز یکی از شهرستان های است که دارای کمترین سرانه ورزشی است و علت کم بودن این سرانه ورزشی نیز نبود زمین مناسب برای ساخت و توسعه فضاهایی ورزشی مناسب در این کلان شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری شیراز می تواند در لیگ های حرفه ای کشور تیم داری کند

شهرداری شیراز می تواند در لیگ های حرفه ای کشور تیم داری کند