مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-26سياسي

بی خبری مطلق از حج


در شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، پس از بررسی آخرین تحولات سفرهای زیارتی به عراق و حج اعلام شد که عربستان هنوز خبری درباره حج نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، در نشست شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که با هدف بررسی آخرین اخبار و تحولات در خصوص امکان اعزام زائر به عتبات و حج آینده برگزار شد، اکبر رضایی ـ معاون حج و عمره ـ گفت: تا امروز وزارت حج عربستان هیچ گونه اطلاعیه و اخباری درباره حج نداده است و همچنان بی خبریم.

او افزود: سازمان حج و زیارت براساس وظایف ذاتی خود و با توجه به شرایط پیش رو، در کمیته های کارشناسی مسائل اجرایی را به صورت تخصصی بررسی کرده است.

حجت الاسلام صحبت الله رحمانی ـ معاون عتبات سازمان حج و زیارت ـ نیز یادآور شد: پروتکل بهداشتی ویژه سفر به عتبات به طرف های ذی ربط در ایران و عراق اعلام شده است.

در ادامه حجت السلام و المسلمین عبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ تاکید کرد: رویکرد جذب زائر، زیارت آسان و ارزان محور قرار گیرد و با نظارت بیشتر بر فعالیت ها در این بخش طرح ها و فعالیت های جدید می تواند به خوبی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی خبری مطلق از حج

بی خبری مطلق از حج