مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-26ورزشي

کونته دربی میلان را از دست داد


سرمربی تیم فوتبال اینتر به دلیل رفتار ناشایستی که با داور بازی اخیر تیمش با اودینزه داشت 2 جلسه محروم و علاوه بر آن جریمه نقدی شد.

- جی پلاس ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر را به خاطر درگیری اش با فابیو مارسکا داور بازی اخیر نراتزوری مقابل اودینزه در هفته نوزدهم سری A دو جلسه محروم و به پرداخت 20 هزار یورو جریمه نقدی محکوم کرد.

تسنیم نوشت؛ طبق گزارش سایت اف سی اینتر1908 ایتالیا؛ جراردو ماستراندره آ، رییس کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال ایتالیا کونته را که از مارسکا دو کارت زرد متوالی گرفت، علاوه بر بازی بعدی اینتر مقابل بنونتو از همراهی شاگردانش مقابل فیورنتینا محروم کرد.

در همین حال، گابریله (له له) اوریالی، مدیر فنی تیم را هم که مانند او به مارسکا پرخاش کرد یک جلسه محروم و 500 هزار یورو جریمه نقدی کرد.

کونته و اوریالی نه تنها در کنار زمین به مارسکا اعتراض کردند بلکه در تونل رختکن ها نیز با او درگیری لفظی پیدا کردند و حتی شایعاتی درباره درگیری فیزیکی میان دو طرف به گوش می رسد.

به این ترتیب کونته و اوریالی هیچ یک نمی توانند اینتر را در بازی امشب (سه شنبه) مقابل میلان در دربی دلامادونینا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کونته دربی میلان را از دست داد

کونته دربی میلان را از دست داد