مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-26پزشكي

بستری 60 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری 60 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان خبر داد.

- سیدعلیرضا مروجی در گفت وگو با تاکنون اظهار داشت: هشت هزار و 281 بیمار حاد تنفسی نیز تاکنون از بیمارستان های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده اند.

وی با اشاره به بستری 14 بیمار جدید حاد تنفسی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته ادامه داد: 13 نفر از این بیماران در بیمارستان های شهر کاشان و یک بیمار نیز در بیمارستان های شهر آران و بیدگل بستری شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته 31 و حداکثر سن آنها 98 سال بوده است، ابراز داشت: 10 نفر از این افراد اهل شهرستان کاشان، سه نفر اهل شهرستان آران و بیدگل و یک نفر نیز اهل شهرستان زواره بوده اند.

60 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان بستری هستند وی با اشاره به اینکه هم اکنون 60 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: 47 مورد از این تعداد در بیمارستان های کاشان و 113 نفر نیز در بیمارستان های آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی از بستری 20 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: 15 نفر از این تعداد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های کاشان و پنج نفر نیز در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 60 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان

بستری 60 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان