مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-26دانش

تقدیر وزیر علوم از فعالیتهای دانشگاهها در ارتباط با جامعه و صنعت


وزیر علوم با ارسال نامه ای به روسای دانشگاه ها از توسعه فعالیت های دانشگاه ها در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه ای به رؤسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، از توسعه فعالیت های دانشگاه ها در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت تقدیر کرد.

در متن نامه غلامی آمده است: توسعه همکاری ها با جامعه و صنعت یکی از سیاست های محوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی دوره اخیر بوده است.

بدین منظور، خوشبختانه فعالیت ها و اقدامات بسیار گسترده و مفیدی از سوی دانشگاه ها و مراکز پژوهش و فناوری انجام شده و در حال افزایش است و مواردی همچون مهارت افزایی و هدایت شغلی دانشجویان، رصد اشتغال دانش آموختگان، ساماندهی و گسترش قراردادهای پژوهشی مورد نیاز جامعه و صنعت، ایجاد مراکز کاریابی تخصصی، همکاری دانشگاه ها در توسعه و بهبود وضعیت استان ها، به کارگیری امریه های ارتباط با جامعه و صنعت و افزایش قراردادهای کلان با وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی از جمله این فعالیت ها می باشد.

وی در ادامه آورده است: از همه مدیران مربوطه که با تلاش آن ها فعالیت های فوق به ثمر رسیده تشکر می کنم و امیدوارم با برنامه ریزی دقیق تر و استمرار این فعالیت ها شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر وزیر علوم از فعالیتهای دانشگاهها در ارتباط با جامعه و صنعت

تقدیر وزیر علوم از فعالیتهای دانشگاهها در ارتباط با جامعه و صنعت