مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:502021-01-26سياسي

رویکرد شهرداری اهواز باید اصلاح شود


برخی در فضای افکار عمومی، اصرار بر کم رنگ و کم اثر کردن حرکت شورا و انجام فضاسازی های منفی دارند و قصد جلوگیری از انجام تلاش یک عضو شورا در راستای وظیفه خود را دارند.

- ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز گفت: برخی در فضای افکار عمومی، اصرار بر کم رنگ و کم اثر کردن حرکت شورا و انجام فضاسازی های منفی دارند و قصد جلوگیری از انجام تلاش یک عضو شورا در راستای وظیفه خود را دارند.

محمدجعفر فلسفی در نطق پیش از دستور خود در یکصد و سی و ششمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز (7 بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: ما به عنوان اعضای شورای شهر یک ماموریت جدی داریم که هیچ وقت نباید از ذهن مان خارج شود؛ باید بدانیم که هر کدام از ما در مجموعه شورای شهر چه وظیفه و ماموریت حساس و سنگینی داریم و با یاری خداوند و درایت و تدبیر باید در چند ماه باقی مانده تا پایان دوره این شورا، کارنامه مثبتی از خود عرضه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برخی در فضای افکار عمومی، اصرار بر کم رنگ و کم اثر کردن حرکت شورا و انجام فضاسازی های منفی دارند و قصد جلوگیری از انجام تلاش یک عضو شورا در راستای وظیفه خود را دارند.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه شورا در یک جایگاه نظارتی قرار دارد و شأن نظارت، فراتر از اجرا است؛ افزود: ما باید مانند یک چشم بیدار، ناظر بر عملکردها باشیم و مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد شهرداری اهواز باید اصلاح شود

رویکرد شهرداری اهواز باید اصلاح شود