مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-26اقتصادي

آمادگی لازم برای تجهیز بیمارستان خیریه رحیمیان را داریم


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور از آمادگی این سازمان برای تجهیز بیمارستان خیریه رحیمیان خبر داد و گفت: شرایط اهدا تجهیزات بیمارستانی و زمین درمانگاه به استان را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مصطفی سالاری در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پیش از ظهر سه شنبه در سالن جلسات استانداری اظهار کرد: است تاکنون 32 میلیارد از کارگاه های مختلف در سطح کشور طلب داریم و اگر بتوانیم این مبلغ را دریافت کنیم می توانیم تا مدت دو سال 15 درصد حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور اذعان کرد: استان قزوین در جایگاهی است که با حضور مدیران و مسئولان فعال سابق و امروزی با کمترین حمایت بیشترین کارکرد را داشته که طبق برنامه ریزی ها و تصمیمات انجام شده پیش از آغاز سال جدید اقدامات چشم گیری اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول ابراز کرد: برنامهٔ سازمان تأمین اجتماعی کشور به گونه ای است که منابع آن از طریق وصول های کارفرما و کارگر دریافت می شود و در حال حاضر حدود 46 میلیون جمعیت را تحت پوشش خود قرار داده که نسبت به تعهدات خود وظایفی را نیز به عهده دارد.

وی گفت: دو اصل مهمی که لازم است سازمان تأمین اجتماعی نسبت به تعهدات خود اعمال کند استفاده صحیح از منابع و کافی بودن حق دریافتی بازنشستگان و مستمری بگیران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی لازم برای تجهیز بیمارستان خیریه رحیمیان را داریم

آمادگی لازم برای تجهیز بیمارستان خیریه رحیمیان را داریم