مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-26سياسي

بهبود کارکرد فضای مجازی با گسترش هشتک های معنوی ضروری است


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر ورود عالمانه در شبکه های اجتماعی گفت: بهبود کارکرد فضای مجازی با ایجاد و گسترش هشتک های معنویت ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، انتقال روح معنویت را فضای مراکز درمانی امید بخش عنوان کرد و افزود: در ایام کرونا ترویج همدلی و نوع دوستی و تقویت همبستگی در جامعه به همت فعالان فرهنگی و تبلیغی به نحو شایسته صورت گرفت اما مشکلات روانی بعد از کرونا بنا به فاصله اجتماعی ایجاد شده، نیازمند به ورود فعالانه مبلغین و مشاوران دینی در راستای امید بخشی به جامعه است.

ایجاد سوگ های ناتمام به دلیل عدم برگزاری مراسم ختم حجت الاسلام محسنی، آسیب روحی ناشی از سوگ های ناتمام در عزای عزیزان را از دیگر مشکلات روانشناختی در بین افراد جامعه عنوان کرد و گفت: بنا به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، مراسم ختم و عزای درگذشتگان در ایام کرونا با تعداد بسیار محدود افراد برگزار می شود که این خود برای صاحبان عزا باعث ایجاد سوگ های ناتمام و ابتلای عمومی جامعه به این امر را منجر شده که باعث بروز افسردگی ناشی از عدم تسلی خاطر شده است.

وی به دیگر آسیب های ایجاد شده ناشی از کرونا اشاره کرد و گفت: درماندگی، افسردگی ماندگار، ترس از مرگ، کم شدن مهربانی ناشی از قرنطینه های خانگی و فاصله اجتماعی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود کارکرد فضای مجازی با گسترش هشتک های معنوی ضروری است

بهبود کارکرد فضای مجازی با گسترش هشتک های معنوی ضروری است