مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-26پزشكي

ریزش مو؛ از عوارض کرونا


متخصص پوست، مو و زیبایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که ریزش مو یکی از عوارض کروناست، گفت: معمولا ریزش موی ایجاد شده ناشی از بیماری ویروسی کووید 19 ممکن است تا دوماه بعد از بهبودی نیز ادامه دار باشد ولی در نهایت سیستم ایمنی و پاسخ بدن به ویروس .

- متخصص پوست، مو و زیبایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که ریزش مو یکی از عوارض کروناست، گفت: معمولا ریزش موی ایجاد شده ناشی از بیماری ویروسی کووید 19 ممکن است تا دوماه بعد از بهبودی نیز ادامه دار باشد ولی در نهایت سیستم ایمنی و پاسخ بدن به ویروس تعیین می کند که آیا پس از ابتلا به COVID-19 دچار ریزش مو می شوید یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فهیمه عبدالهی با بیان اینکه ریزش موی مقطعی اغلب به دنبال ابتلا به بیماری های گوناگون ایجاد می شود، اظهار کرد: ابتلا به بیماری عفونی و تب دار می تواند عاملی برای ریزش موی مقطعی باشد.

وی کاهش وزن ناگهانی، مصرف برخی داروها، زایمان و شیردهی را از دیگر عوامل ریزش مو ذکر کرد و افزود: با درمان علت های زمینه ای که باعث ریزش مو شده و مصرف داروهای محرک رشد مو در کنار رفع کمبودهای تغذیه ای، فولیکول مو تقویت می شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه، بیماری هایی نظیر اختلالات تیرویید، کم خونی و بیماری های عفونی را از دیگر عوامل احتمالی ریزش مو ذکر کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش مو؛ از عوارض کرونا

ریزش مو؛ از عوارض کرونا