مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-26سياسي

حداقل پرداختی مددجویان کمیته امداد به 266 هزار تومان می رسد


یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400، گفت: حداقل پرداختی به مددجویان کمیته امداد سال آینده به 266 هزار تومان می رسد.

- علی اصغر سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه تمرکز مجلس یازدهم حمایت از اقشار کم درآمد است، افزود: همه دستگاه ها باید برای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی نیازمندان تلاش کنند و در این میان وظیفه دولت و مجلس پر رنگ تر است.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف کمیته امداد جزو ضعیف ترین گروه های جامعه به لحاظ اقتصادی هستند، ادامه داد: با توجه به وجود استعدادهای فراوان و جوانان نخبه در میان خانواده های مددجویان، حمایت از این افراد می تواند موجب شکوفایی ظرفیت ها و خودکفایی آنان شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس با اشاره به برنامه های حمایتی مجلس یازدهم برای کمک به نیازمندان، خاطرنشان کرد: مجلس به دنبال این است تا در لایحه بودجه 1400 کل کشور و همچنین برنامه پنج ساله هفتم توسعه کشور برای حمایت از این اقشار قوانین و مقررات حمایتی مناسبی به تصویب برساند.

وی از پیشنهاد نمایندگان برای افزایش یارانه پرداختی به جامعه هدف نهادهای حمایتی خبر داد و تاکید کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه از سال 1400 یارانه های ریالی به صورت یکپارچه پرداخت می شود و تصمیم بر آن است که برای حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل پرداختی مددجویان کمیته امداد به 266 هزار تومان می رسد

حداقل پرداختی مددجویان کمیته امداد به 266 هزار تومان می رسد