مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-26سياسي

نقاط ضعف و قوت اقامه نماز درپل دختر شناسایی شود


مدیرستاد اقامه نماز استان لرستان گفت: نقاط ضعف و قوت اقامه نماز به ویژه نمازجماعت در ادارات شهرستان پل دختر، شناسایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام محمد جواد چراغی روز سه شنبه در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان پل دختر اظهار داشت: برخی شهرستان های استان لرستان از نظر اقامه نماز و اهمیت جایگاه آن، بسته به فعالیت های انجام شده دارای نقاط قوت و ضعف هستند که باید درراستای اصلاح  و رفع  نقاط ضعف وتقویت نقاط قوت تلاش شود.

وی، به پیام 28 گانه ضمن ایجاد آسیب ها، فرصت هایی به دنبال داشت،گفت: در جامعه اسلامی ادارات باید مکان برای نماز و نماز خانه مجهز داشته باشند و مسئولان ادارات به عنوان الگو باید در صف اول نمازهای جماعت ، به آن اهمیت دهند، و بی تفاوت نباشند.

وی افزود: در این راستا مصوبات هیات دولت در رابطه با اقامه نماز به دستگاه ها منعکس شده و باید در اجلاس استانی نگاه ویژه ای به این امر داشته باشیم.

چراغی یادآور شد: مدیران و مجموعه های خوبی در رابطه با اقامه نماز زحماتی متحمل شدند که لایق تقدیر است و باید در راستای اجرایی فرهنگ نماز دیده شوند تا در انجام فعالیت های بعدی، بیشتر تشویق و ترغیب شوند.

وی از مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان پل دخترخواست دستگاه های برتر در سطح ادارات این شهرستان در رابطه با اهمیت جایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط ضعف و قوت اقامه نماز درپل دختر شناسایی شود

نقاط ضعف و قوت اقامه نماز درپل دختر شناسایی شود