مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-26ورزشي

هیات تکواندو یزد صاحب خانه می شود


دبیر هیات تکواندو استان یزد با بیان این که ورزش تکواندوی یزد علی رغم سالها فعالیت تاکنون دفتر هیات و خانه تکواندو نداشته است، گفت: به دنبال انتخاب شهدار یزد به عنوان ریاست این هیات، - ایسنا/یزد دبیر هیات تکواندو استان یزد با بیان این که ورزش تکواندوی یزد علی رغم سالها فعالیت تاکنون دفتر هیات و خانه تکواندو نداشته است، گفت: به دنبال انتخاب شهدار یزد به عنوان ریاست این هیات، خوشبختانه زمینی به همین منظور اختصاص یافته که در دهه فجر امسال کلنگ زنی می شود.

حسین گل محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این خبر، افزود: رشته ی ورزشی تکواندو در شهرستان های بافق، بهاباد، اردکان، میبد، تفت و ابرکوه و یزد فعال و دارای هیات است البته در حال حاضر در شهرستان به دلیل وضعیت قرمز کرونایی، تمرینات متوقف شده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس آمار سال گذشته 2500 ورزشکار سازمان یافته مردو زن در این رشته ورزشی فعالیت دارند که با توجه به شیوع کرونا این آمار در سال جاری کاهش داشته و عمده دلیل آن نیز موافقت نداشتن خانواده ها با حضور تمرینات فرزندانشان در مسابقات و تمرینات به دلیل این بیماری است.

گل محمدی اظهار کرد: ورزش تکواندوی یزد در بخش بانوان بیش از آقایان درخشش داشته و فعالیت های مستمر بانوان باعث موفقیت های آنان در این عرصه بوده است اما شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات تکواندو یزد صاحب خانه می شود

هیات تکواندو یزد صاحب خانه می شود