مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-26سياسي

نقش موثر دفاتر تسهیل گری در پیشگیری از اعتیاد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت تشکیل گروه های خودجوش از بین افراد محله می تواند یاری گر مؤثری در پیشگیری از اعتیاد باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سلیمان کرمی امروز در جمع مسئولین دفاتر تسهیلگری شیراز اظهار داشت: اعتیاد زمینه ساز بسیاری از مشکلات و مسائل اجتماعی است و تهدیدی برای عموم افراد جامعه خواهد بود؛ لذا پیشگیری از سوءمصرف مواد نیازمند مشارکت جدی مردم و بخش های دولتی و غیردولتی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس نقش دفاتر تسهیلگری و استفاده از سازمان های مردم نهاد را در پیشگیری از اعتیاد مؤثر دانست و گفت: نگاه دلسوزانه سازمان های مردم نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مؤثر است و باید از ظرفیت این تشکل های مردمی به طور هدفمند و سازمان دهی شده در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی نظیر کاهش معضل اعتیاد و همچنین اجرای طرح های حمایتی برای بهبودیافتگان استفاده نمود.

کرمی در ادامه بیان داشت: دفاتر تسهیلگری با اقداماتی همچون شناسایی خانواده های در معرض اعتیاد و خانواده های آسیب دیده از اعتیاد و سایر اقدامات آموزشی و فرهنگی و درمانی در جهت پیشگیری، درمان و حمایت از آنان نقش بسزایی خواهند داشت و لازم است این اقدامات گسترش و توسعه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر دفاتر تسهیل گری در پیشگیری از اعتیاد

نقش موثر دفاتر تسهیل گری در پیشگیری از اعتیاد