مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-26حوادث

انهدام باند کلاهبرداری از خریداران خودرو


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند هفت نفره که با افتتاح دفتر فروش اقساطی خودرو از خریداران کلاهبرداری کرده بودند، - معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند هفت نفره که با افتتاح دفتر فروش اقساطی خودرو از خریداران کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور افزود: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پایتخت، در رصد اطلاعاتی متوجه فعالیت غیر مجاز شرکتی در سایت های آگهی اینترنتی شدند که فروش اقساطی خودرو را تبلیغ می کردند.

وی افزود: در تحقیقات محلی مشخص شد، شرکت موصوف واحدی را در یکی از برج های غرب تهران اجاره کرده و فاقد مجوزهای قانونی است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری اعضای شرکت اخذ شد، اظهارکرد: 21 دی ماه تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم به شرکت موصوف اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند مدیر عامل شرکت که خانم جوان 30 ساله ای بود به همراه چهار تن از همدستانش بازداشت کنند.

تقی پور اضافه کرد: در تحقیق از متهمان دستگیر شده هویت دو تن از عوامل پشت پرده شناسایی و مشخص شد یکی از این عاملان، سابقه دار و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند کلاهبرداری از خریداران خودرو

انهدام باند کلاهبرداری از خریداران خودرو