مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-26سياسي

157 پروژه عمرانی و خدماتی دهه فجر در رودسر افتتاح می شود


فرماندار رودسر با اشاره به افتتاح و بهره برداری از 157 پروژه ایام الله دهه فجر در این شهرستان، گفت: بیش از 480 میلیارد ریال برای این پروژه های هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنامه ها بیشتر به صورت مجازی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

فرماندار رودسر ایمان به خدا، رهبری امام راحل و وحدت مردم را سه رکن پیروزی انقلاب عنوان و اضافه کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی بر پایه این سه رکن بنا شد و این راه همچنان با قوت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مردم پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی با همه دشمنی ها و توطئه ها همچنان پای آرمان های انقلاب و نظام ایستاده اند، افزود: موظف هستیم در این مسیر از هیچ تلاشی برای رفاه و آسایش این مردم دریغ نکنیم.

مظفری گفت: مردم در همه عرصه ها که نیاز به حضورشان بوده به وظیفه خود به درستی عمل کرده اند از این رو باید بیش از پیش در جهت حل مشکلات آنان تلاش کنیم و در این راستا پروژه های دهه فجر نمادی از خدمت به این مردم است.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی دهه فجر باید با کیفیت باشد، افزود: دهه فجر جشن بزرگ ملی است از این رو باید تلاش کنیم برنامه ها با محتوای خوب داشته باید و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به نحوی شایسته برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

157 پروژه عمرانی و خدماتی دهه فجر در رودسر افتتاح می شود

157 پروژه عمرانی و خدماتی دهه فجر در رودسر افتتاح می شود