مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-26بين الملل

قطر: روند آشتی مان با کشورهای عربی را برهم نخواهیم زد


قطر با بیان اینکه روابطش با ترکیه و ایران عالی است، تاکید کرد که گزینه استراتژیک دوحه آشتی با کشورهای عرب حوزه خلیج فارس بوده و تصمیم این کشور از بین نبردن روند این آشتی است.

- قطر با بیان اینکه روابطش با ترکیه و ایران عالی است، تاکید کرد که گزینه استراتژیک دوحه آشتی با کشورهای عرب حوزه خلیج فارس بوده و تصمیم این کشور از بین نبردن روند این آشتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لولوه الخاطر، سخنگوی وزارت خارجه قطر در مصاحبه ای با سایت میدان وابسته به شبکه الجزیره اعلام کرد: روابط ما با ترکیه و ایران عالی است و برای ما مایه خرسندی است که ببینیم ثبات، منطقه را فراگرفته است.

وی ادامه داد: ما کسانی که (در اشاره به ترکیه و ایران) در کنار ما در هنگام بحران کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) و محاصره قطر ایستادند، ارج می نهیم و این مساله برای همگان روشن است.

الخاطر بر اهمیت حفظ آشتی میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به عنوان یک گزینه استراتژیک تاکید کرد و گفت که بحران میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس حتی یک نکته مثبت هم نداشت و برای همگان ضرر بود.

وی ادامه داد: بحران میان کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) گزینه ما نبود و ما آن را ترجیح نمی دادیم، قطر با مساله محاصره به عنوان یک اوضاع واقع شده تعامل کرد و چندین دستاورد را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: روند آشتی مان با کشورهای عربی را برهم نخواهیم زد

قطر: روند آشتی مان با کشورهای عربی را برهم نخواهیم زد