مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-26فرهنگي

استاندادسازی آموزش زبان فارسی


معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی گفت: استانداردسازی آموزش زبان فارسی یکی از اولویت های کلیدی و اهداف عمده بنیاد سعدی به عنوان متولّی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در جهان است که محقق شد.

- معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی گفت: استانداردسازی آموزش زبان فارسی یکی از اولویت های کلیدی و اهداف عمده بنیاد سعدی به عنوان متولّی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در جهان است که محقق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، در برنامه زنده اینستاگرامی تحت عنوان یکشنبه ها با کتاب که قرار است هر یکشنبه به معرفی یک کتاب بپردازد، سمیرا یافتیان، مدیر روابط عمومی این بنیاد ضمن تبریک روز جهانی آموزش، در گفت وگو با رضامراد صحرایی، معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، به معرفی کتاب استاندارد مرجع آموزش زبان فارسی در جهان پرداخت.

صحرایی درباره علت و اهمیت تدوین و تالیف این کتاب گفت: تدوین استاندارد آموزش زبان فارسی از بدو تأسیس بنیاد سعدی، به دلیل اهمیّت سطح بندی آموزشی و محتوایی و تأثیرات آن بر مبانی آموزشی زبان فارسی در سطح بین الملل، مد نظر ما بوده است.

از آن جایی که هیچ معیار واحد و استانداردی در آموزش زبان فارسی وجود ندارد، لذا بر آن شدیم تا با پژوهش در زمینه دستاوردهای مطرح در آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندادسازی آموزش زبان فارسی

استاندادسازی آموزش زبان فارسی