مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:272021-01-26سياسي

مشکلات تکراری در قطب صادرات نفت کشور/ اهالی خارگ تحت فشار هستند


رییس شورای اسلامی شهر خارگ با اشاره به مشکلات تکراری در قطب صادرات نفت کشور گفت: برخی از مشکلات و معضلات مردم جزیره مقاوم خارگ را تحت فشار قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف وطن دوست صبح سه شنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ با تشریح برخی از مشکلات ریشه دار شهروندان خارگ اظهار داشت: متأسفانه به مرور زمان و با ازدیاد معضلات در جزیره خارگ، زبان مشکلات در خارگ مشترک شده است و تنها شیوه بیان متفاوتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برخی از مشکلات جزیره خارگ که امروزه به معنای واقعی به آسیب های روحی روانی برای شهروندان بدل گشته اند حل شود.

رییس شورای اسلامی شهر خارگ خواستار حمایت مسئولین در موضوع ویژه و مهم طرح جامع شد و افزود: سال 1359 جنگ تحمیلی آغاز شد و مردم خارگ در سخت ترین دشواری در کنار صنعت مقاومت کردند و بسیاری از تأسیسات و مخازن نفتی را از حریق آتش نجات دادند.

وی تاکید کرد: جای تعجب است که امروز پس از گذشت 40 سال، همتی وجود دارد تا در قالب ارائه طرح جامع ناقص که کاملاً متضاد با منافع و حقوق شهروندان شریف خارگ است، مردم را از حق بدیهی شأن نسبت به خاک جزیره محروم کنند و انتظار ما از مسئولین استانی پیگیری و حمایت ویژه حقوق شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات تکراری در قطب صادرات نفت کشور/ اهالی خارگ تحت فشار هستند

مشکلات تکراری در قطب صادرات نفت کشور/ اهالی خارگ تحت فشار هستند