مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-26سياسي

تصویب تعرفه عوارض محلی شهرداری با در نظرگرفتن منافع مردم انجام شود


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تعرفه عوارض محلی به صورت مستقیم با زندگی شهروندان ارتباط دارد، گفت: تصویب تعرفه عوارض محلی شهرداری باید در چارچوب قانون و با در نظر گرفتن منافع مردم و اصول کارشناسی انجام شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تعرفه عوارض محلی به صورت مستقیم با زندگی شهروندان ارتباط دارد، گفت: تصویب تعرفه عوارض محلی شهرداری باید در چارچوب قانون و با در نظر گرفتن منافع مردم و اصول کارشناسی انجام شود.

محمدرضا پورمحمدی در نشست بررسی تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز در سال 1400، اظهار کرد: در تصویب تعرفه عوارض محلی، نظرات همه ذی نفعان باید لحاظ شده و از اصول علمی و کارشناسی در این زمینه استفاده شود.

وی افزود: در عین حال که باید از تجارب شهرهای دیگر در تصویب تعرفه عوارض محلی استفاده کنیم، باید توجه داشت که شرایط توسعه شهرها متفاوت است و باید ظرفیت ها و محدودیت های توسعه شهری در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بخشی از درآمدهای شهرداری از محل عوارض محلی است، افزود: خوشبختانه شورای شهر تبریز در تصویب تعرفه های عوارض محلی نگاه منطقی داشته و هیأت تطبیق مصوبات شورا نیز باید بحث های کارشناسی را در این زمینه جدی بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تعرفه عوارض محلی شهرداری با در نظرگرفتن منافع مردم انجام شود

تصویب تعرفه عوارض محلی شهرداری با در نظرگرفتن منافع مردم انجام شود