مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-26سياسي

شهرداری از انجام وظایف ذاتی خود در پروژه های کوچک مقیاس جا نزند


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران تاکید کرد: شهرداری تهران نباید انجام وظایف ذاتی خود را به عنوان پروژه های کوچک مقیاس جا بزند.

- رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران تاکید کرد: شهرداری تهران نباید انجام وظایف ذاتی خود را به عنوان پروژه های کوچک مقیاس جا بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی، پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 20 شهرداری تهران با اشاره به برخی مشکلات موجود در این منطقه گفت: گاهی دیده می شود وظایف ذاتی شهرداری به عنوان پروژه های کوچک مقیاس در سطح محله تعریف می شود که انتظار ما این است در سال 1400 شهرداران مناطق توجه ویژه به چالش های تعریف شده شورایاران در هر محله و تعریف پروژه ها براساس حل این چالش ها داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شورایاری ها علاوه بر رصد مشکلات به اولویت بندی این چالش ها برای حل آن می پردازند، گفت: شورایاران ناظران بیداری هستند که بدون توقع و چشمداشت، دلسوزانه برای معضلات شهری حرکت می کنند که بایستی قدر دانسته شوند.

باید ارتباط دوستانه و محترمانه میان مدیریت منطقه و شورایاران وجود داشته باشد تا در مسیر تحقق انتظارات شورایاران به عنوان نخبگان محلات گام برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری از انجام وظایف ذاتی خود در پروژه های کوچک مقیاس جا نزند

شهرداری از انجام وظایف ذاتی خود در پروژه های کوچک مقیاس جا نزند