مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-26سياسي

نقش جن گیران در اتخاذ تصمیمات مرموزانه


اگر افشاگری های احمد توکلی را قرین به صحت ارزیابی کنیم، باید گفت رمالی بین خواص هم طرفدار دارد و حتی کتاب هایی هم در این زمینه منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: به نظر می رسد که فقط سیدصادق و عباس غفاری نبودند که به جن گیران دولت احمدی نژاد معروف شدند.

افراد دیگری هم هستند که حالا احمد توکلی جرات و به آنها اشاره کرده است.

او نوشته که غسال آیت الله مصباح یزدی فردی به نام مطلبی کاشانی یک ابربدهکار بانکی و رمال و جن گیر است که با علما هم رابطه دارد! به نظر می رسد که در جامعه قشری به رمالی اعتقاد دارند و بر خلاف تصور فقط هم در بین عوام جامعه نیستند.

اگر افشاگری های توکلی را قرین به صحت ارزیابی کنیم، باید گفت رمالی بین خواص هم طرفدار دارد و حتی کتاب هایی هم در این زمینه منتشر شده است؛ از جمله آسترولوژی یا نجوم احکامی، حقیقت یا خرافات نوشته مهندس فرزاد مشکات.

این کتاب سال 72 چاپ شده و گویا نایاب است اما در اینترنت قیمتش 40 هزار تومان اعلام شده که می توان با یک تماس واتس اپی آن را سفارش داد! کتاب دیگری که وجود دارد اصول رمل و اسطرلاب ، تهیه و تنظیم حسین نمینی است.

سایت خبرآنلاین سال 90 به نقل از وال استریت ژورنال گزارش عجیبی درباره یک رمال اصفهانی و ملاقاتش با برخی مقامات منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش جن گیران در اتخاذ تصمیمات مرموزانه

نقش جن گیران در اتخاذ تصمیمات مرموزانه