مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-26سياسي

شبکه سازی ابزار موفقیت در جنگ فرهنگی/اقدامات جزیره ای پاسخ نمی دهد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی شبکه سازی را یکی از ابزار موفقیت در حوزه فرهنگی دانست و گفت: امروز جزیره ای عمل کردن پاسخ نمی دهد و باید شبکه فرهنگی ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد رضایی صبح سه شنبه در کمیته طراحی و اقدام فرهنگی خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن بعد از جنگ هشت ساله دفاع مقدس بیکار ننشسته و از هر گزینه ای برای از بین بردن انقلاب استفاده کرده است.

وی توانمند شدن مردم ایران را یکی از دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی دانست و افزود: این جنگ قدرت و پایداری مردم غیور ایرانی را به رخ جهانیان کشید.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه دشمن بعد از ناامیدی در دفاع مقدس، تاکتیک جنگی اش را عوض کرده است، افزود: تهاجم و شبیخون فرهنگی از جمله تاکتیک های دشمن برای مقابله با انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: کشف حجاب، سست کردن بنیان خانواده ها و تزریق احساس پوچی گرایی در بین جوانان از جمله حربه های دشمن برای براندازی ایران است.

وی با بیان اینکه زمانی می توانیم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن موفق شویم که از دشمن عقب نمانیم، افزود: در حال حاضر دشمن در برنامه ریزی ها از ما جلوتر بوده که این امر نیازمند افزایش توان خلاقیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی ابزار موفقیت در جنگ فرهنگی/اقدامات جزیره ای پاسخ نمی دهد

شبکه سازی ابزار موفقیت در جنگ فرهنگی/اقدامات جزیره ای پاسخ نمی دهد