مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-26اقتصادي

فاز نخست پارک علم و فناوری ایرانیان در شهر آیلند آماده بهره برداری است


فاز اول پارک علم و فناوری ایرانیان (آیلند) به عنوان نخستین پارک علم و فناوری بخش خصوصی کشور در مرحله تکمیل قرار دارد و به زودی آماده بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی گروه مالی گردشگری، پارک علم و فناوری ایرانیان در 3 فاز راه اندازی خواهد شد که فاز اول آن در مرحله تکمیل و فاز 2 در مرحله واگذاری زمین قرار دارد.

در فاز یک اکنون بیش از 25 شرکت دانش بنیان در حال ساخت و ساز هستند.

مساحت کل پارک مذکور 43 هکتار و قطعات قابل واگذاری در فاز اول 55 قطعه، فاز دوم 95 قطعه و فاز سوم 84 قطعه  است که پس از ارزیابی های لازم، مجوز فعالیت در آنها در اختیار شرکت های فناور و دانش بنیان و واحدهای دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

پارک علم وفناوری ایرانیان منشاء تحولات بسیار مهمی در توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان برای کشور خواهد بود و در افق بلندمدت بیش از 300 شرکت دانش بنیان مستقر می شوند که چشم انداز آن زیست بوم تخصصی در حوزه های فناوری نانو، بیو و تجهیزات پزشکی در منطقه غرب آسیا است.

استقرار پارک علم و فناوری در محدوده منطقه ویژه اقتصادی شهر آیلند، علاوه بر بهره گیری از مزایای منطقه ویژه (مانند حمایت های گمرکی از شرکت های مستقر در این پارک) زمینه توسعه های بیشتر را نیز هموار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست پارک علم و فناوری ایرانیان در شهر آیلند آماده بهره برداری است

فاز نخست پارک علم و فناوری ایرانیان در شهر آیلند آماده بهره برداری است