مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-26سياسي

الحاق 2 روستا به شهر ایلام تصویب شد


الحاق 2 روستای چالسرا و بانقلان به شهر ایلام امروز تصویب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز سه شنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان از تصویب الحاق دو روستای چالسرا و بانقلان به شهر ایلام خبر داد و عنوان کرد: این مهم در شورای توسعه و برنامه ریزی استان با اکثریت آرا مصوب شد.

وی در ادامه گفت: الحاق روستاهای اطراف شهر ایلام به منظور ارائه و بهبود خدمات به این روستاها صورت می گیرد و با توجه به اینکه این روستاها چسبیده به شهر ایلام هستند و از امکانات و فضاهای شهر ایلام استفاده می کنند الحاق آنها به شهر ایلام منطقی به نظر می رسد.

وی افزود: در شهر ایلام کمبود زمین وجود دارد و برای احداث پروژه های مسکن از جمله اقدام ملی مسکن و مسکن محرومان به زمین نیاز است که با الحاق این روستاها بسیاری از مشکلات شهر برطرف خواهد شد.

استاندار ایلام بیان کرد: دو روستای دیگر فاطمیه و هفت چشمه هم بعد از انجام کارشناسی های لازم و مشورت با شورای شهر در جلسه آینده برای الحاق به شهر ایلام مطرح خواهد شد.

سلیمانی دشتکی در ادامه از کمک به شهرداری ایلام برای ارائه خدمت به این روستاها خبر داد و گفت: شهرداری ایلام می تواند به واسطه ی الحاق این روستاها به شهر ایلام منطقه ی جدیدی را در شهرداری ایجاد کرده و با به خدمت گرفتن نیروی انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 2 روستا به شهر ایلام تصویب شد

الحاق 2 روستا به شهر ایلام تصویب شد