مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-26سياسي

آزادی زندانیان زن، هدیه روز مادر هیأتی ها


مسئول واحد خواهران هیأت رزمندگان اسلام گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر پویش «مادر به خانه برمی گردد» را راه اندازی کردیم که بنا داریم طی آن با جمع آوری کمک های مردمی زنان زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کنیم.

- فاطمه گنجی، مسئول واحد خواهران هیأت رزمندگان اسلام در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر پویش مادر به خانه برمی گردد را راه اندازی کردیم که بنا داریم طی آن با جمع آوری کمک های مردمی، زنان زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کنیم.

وی افزود: این پویش با همت هیأت رزمندگان اسلام و با مشارکت سازمان بسیج مداحان، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، خیریه سیدالکریم، بنیاد بین المللی غدیر، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و سازمان مردم نهاد موسسه فرهنگی هل اتی اجرایی خواهد شد.

گنجی با بیان اینکه مردم برای مشارکت در این پویش می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6273811146438053 و یا کددستوری #1314*780* واریز کنند.

مسئول واحد خواهران هیأت رزمندگان اسلام با اشاره به اینکه برای آزادسازی این زندانیان با مسئولین قوه قضاییه، سازمان زندان ها و ستاد دیه هماهنگی لازم شده است، تصریح کرد: متاسفانه زنان بسیاری به دلیل یک خطای مالی و یا ورشکستگی در مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی زندانیان زن، هدیه روز مادر هیأتی ها

آزادی زندانیان زن، هدیه روز مادر هیأتی ها