مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-26پزشكي

مشارکت 4 هزار عکاس از 81 کشور در جشنواره عکس سلامت روان


دبیر ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان از ثبت حدود 30 هزار قطعه عکس از 4 هزار عکاس ایرانی و خارجی در ششمین دوره این جشنواره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از روابط عمومی جشنواره عکس سلامت روان، دکتر محمدرضا صایینی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان و دبیر ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان اظهار کرد: با پایان مهلت ارسال آثار به این جشنواره، رکورد خوبی در این دوره ثبت شد و هنرمندان از 81 کشور آثار خود را برای حضور در این رویداد ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه دوره ابتدایی در ابعاد ملی برگزار و از دوره چهارم بصورت بین المللی برگزار شد و میزبان آثار عکاسان خارجی نیز بود، بیان کرد: در ششمین دوره جشنواره مشارکت عکاسان خارجی بیش از عکاسان ایرانی بود به گونه ای که 58 درصد شرکت کنندگان، عکاسان خارجی و 42 درصد عکاسان ایرانی بودند و این نشان می دهد جشنواره در ابعاد بین المللی کاملا شناخته شده و مخاطب مناسب و قابل توجهی کسب کرده است.

دکتر صایینی افزود: این جشنواره با ایجاد بستری جهت هم افزایی و هم فکری از منظر دیدگاه های متنوع فرهنگی قصد دارد با افزایش آگاهی عمومی در زمینه سلامت روان و حساس کردن جامعه موجب ارتقاء سطح سواد سلامت روانی اجتماعی افراد و افزایش شاخص های سلامت روان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 4 هزار عکاس از 81 کشور در جشنواره عکس سلامت روان

مشارکت 4 هزار عکاس از 81 کشور در جشنواره عکس سلامت روان