مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-26سياسي

الزام مسؤولان به برآورد خسارات ناشی از شکستگی لوله نفت مارون تا 10 روز دیگر


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سرپرست اداره کل مدیریت بحران و فرماندار اردل موظفند تا 10 روز دیگر نتایج برآوردهای نهایی خسارت های ناشی از شکستگی لوله انتقال نفت مارون را جمع بندی کرده و ارایه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری مجید نظری روز گذشته در هفتمین نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که با حضور  مدیرکل بودجه ارزیابی خسارات سازمان مدیریت بحران کشور برگزار گردید، گفت: سرپرست اداره کل مدیریت بحران و فرماندار اردل موظفند تا 10 روز دیگر نتایج برآوردهای نهایی خسارت های ناشی از شکستگی لوله انتقال نفت مارون را جمع بندی کرده و ارایه دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت مشخص کردن اولویت های لازم در رفع مشکلات ناشی از این حادثه افزود: مردم باید نتیجه اقدامات موثر انجام شده در خصوص این حادثه را لمس کنند.

  وی خاطرنشان کرد: پاکسازی منطقه، جبران خسارت های مردم، علت یابی، جلوگیری از تکرار حادثه و بازگشت منطقه به حالت اولیه از مهم ترین خواسته های مردم و مسوولان استان در خصوص حادثه اخیر شکستگی لوله انتقال نفت مارون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام مسؤولان به برآورد خسارات ناشی از شکستگی لوله نفت مارون تا 10 روز دیگر

الزام مسؤولان به برآورد خسارات ناشی از شکستگی لوله نفت مارون تا 10 روز دیگر