مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-26ورزشي

پیروزی خانه بسکتبال قم برابر مهرام


تیم خانه بسکتبال قم در آستانه شروع دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران موفق به شکست تیم مهرام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که کمتر از یک هفته تا آغاز بازی های نماینده بسکتبال استان قم در دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور باقی مانده، این تیم در دیدارهای تدارکاتی میزان آمادگی بازیکنان خود را برای بازی های سخت این مرحله می آزماید، تیمی که با حمایت مالی شرکت آریا شیمی وارد لیگ امسال شده و امیدوار است در دور برگشت نتایج بهتری کسب کند.

تیم خانه بسکتبال قم در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران با هدایت عباس مرشدی به مصاف حریفان رفت و در بازی های گروه سوم که از قضا در سالن شهید رضاییان قم میزبان آن بود، عملکرد خوبی نداشت و ناگزیر به تغییر در کادر فنی و قطع همکاری با مرشدی شد.

بعد از رفتن عباس مرشدی، دستیاران وی که مربیان بومی بسکتبال قم هستند هدایت تیم را در دست گرفتند و با جذب بازیکنان مورد نیاز، گویا شرایط تیم خانه بسکتبال قم نسبت به مرحله قبل بهتر شده، تیمی که توانست در یکی از دیدارهای تدارکاتی مهم خود تیم مهرام شهر قدس را در یک دیدار جذاب با نتیجه 94 بر 92 شکست دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی خانه بسکتبال قم برابر مهرام

پیروزی خانه بسکتبال قم برابر مهرام